22 Kasım 2009 Pazar

Hakem Triosu Ahlaklı mı?



Herhalde başka maç seyrettim ben, Erman'ın sakinliği, Şansal'ın mutluluğu benim başka bir maçı seyretmemden.

Bunların rengi belli zaten ama ben Rıdvan'a takıldım en çok. Kontratak oynuyormuş Fenerbahçe. Dedim ya başka maç seyrettim ben. 11 adam yarı saha çizgisinin gerisinde, topun peşinde bir oraya bir buraya koşturuyor, alan kapatıyor, kanal daraltıyor, kaptığı toplarla hızlı hızlı atağa çıkmaya çalışıyor. Top ayaklarında en fazla 10-15 saniye kalıyor, sonra yine aynı döngü, yarı sahasına kapanan 11 adam tekrar başlıyor topun peşinden koşmaya...

Bir anlık sakatlık dalgınlığı, yerde yatmak profesyonelliği dururken, seke seke topun peşinden koşma delikanlılığı ve sezon boyu belki bir belki hiç kere atılabilecek bir gol. Hemen ardından 22 saatlik uçak mağduru Bobo'nun dönmesine izin veriyor, bir gol daha. Lugano sezon boyu, bir adamın yüzünü o şekilde döndürmez kaleye. Ama bir sene içinde belki olur belki olmaz işler, 3 dakikada oluverdi. Bitti gitti. Olur, futbol bu, başka türlü de yenemezlerdi zaten.

Ve skor yazarları devrede, 2-0'dan sonra Daum'un yaptığı hatalar varmış. Evet var ama 2-0 maç işte. Kazım kendini attırmış. Hayır attırmadı, yardımcı hakem, Beşiktaş altyapısında oynamış Bahattin Duran şikayet etti abisine, üçlü çektirici Fırat attı. Kazım attırmadı kendisini, hem suçlu hem dayak yemiş çocuk edasıyla Kazım'a doğru 20 metre depar atan Bahattin attırdı, Beşiktaş altyapısında top oynamış Bahattin...
Diğer yardımcının verdiği gol, 3. gol olmasaydı da 1. gol olsaydı ne olurdu. Milimlik Beşiktaş ofsaytlarını kaldırmayan yardımcıdan bahsediyorum. Gökhan'ın pozisyonunda, üçlü çektirici Fırat'ı uyaramayan yardımcı. Uyaramayıcı yardımcı...

İlk yarının 10. dakikasından sonra, Beşiktaş yarı sahasında 800 yüz bin adet faule mağruz kalan Fenerbahçeli futbolcular kötü oynadılar 55. dakikadan sonra. Tek tek saydım, tam 800 yüz bin faul yapıldı. Bunların 400 yüz bini Kazım'a yapıldı. Twitter Kazım, 8jk yazan hani...

Hiçbirini çalamadı üçlü çektirici Fırat, Beşiktaşlılığı tescilli Fırat, tribünlere şirin gözükmeye çalışan Fırat. Kim bilir belki arkadaşları vardı da, onları üzmek istemedi Fırat. Bence sigarayı bıraksın Fırat, bellki görüş alanını daraltıyor sigara dumanı, ciğerlerden yukarı sızıntı yapıyor. Yoksa Gökhan'a yapılan penaltıyı vermeyen hakemin, hakemliğini bitirirler bu ülkede. Gökhan başka renkli bir forma giyiyorsa tabi, o forma Fenerbahçe formasıysa konuşulmaz bile o pozisyon, değil mi Erman, hormonlu meyve üstadı Erman, patronu Şansal Erman!

3-0 kaybettik. Kötü oynadığımız için değil, biraz futbol şansı, bariz hakem hatalarıyla kaybettik. Bu maça neden atandıkları belli olan hakem üçlüsü sayesinde 3-0 kaybettik.

Neye yaradı şimdi 8'de 8. Neye yaradı g'sarayı ezmek.

İlk devreyi kaçıncı sırada bitiririz şimdi?

Bilica'ya ceza aldırdı, Kazım'a kırmızı çıkarttı, sırada kim var şimdi? Söylesene Erman, sırada kim var. Yoksa bu kez kulağına mı fısıldadın federasyonun ya da mhk'nın.

55. dakikadan itibaren bir daha izlesin bizim teknik ekip maçı, sonra futbolcuları çağırıp bir de onlara izletsinler. Tamam, hakem hataları oldu falan ama o dakikadan sonra bizimkilere ne oldu?

Aman dikkat, bir bakarsınız 17. hafta bittiğinde 4. sıradasınız. Aman diyorum!!

Yönetime de bir soru soralım, hakem triosu ahlaklı mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder